Ce irită pe clienți în privința cumpărăturilor online?
Proprietarii de platforme de tranzacționare online investesc resurse financiare și timp semnificative în crearea site-urilor web. Din păcate, nu este întotdeauna posibil să obțineți rezultate bune. Nu vom aprofunda în toate detaliile astăzi, subiectul este prea larg. Să încercăm să ne dăm seama ce irită pe vizitatorii magazinului online și duce la pierderea clienților și la o scădere a volumelor de vânzări. Este puțin probabil ca un antreprenor să fie mulțumit de conversie dacă persoana care vizitează paginile de resurse întâmpină dificultăți și are probleme. Să o facem simplu: să trecem de cealaltă parte a ghișeului virtual și să luăm locul unui utilizator care dorește să primească un produs „pentru banii lui”. Rezultă că un potențial cumpărător poate face multe pretenții împotriva companiilor care operează în domeniul comerțului electronic.
Lista impresionantă de erori
Vom acorda atenție celor mai simple și mai frecvente probleme pe care le întâmpină consumatorii atunci când vizitează site-ul web al vânzătorului. Să sperăm că aceste informații vor ajuta la o mai bună organizare a activității magazinelor online pe baza realităților moderne.
Atenție excesivă pentru vizitatori
Într-o formă extrem de ușoară, am indicat procesarea masivă a unei persoane care a intrat pe platforma de tranzacționare. Crede-mă, nimănui nu-i plac o serie de bannere care te încurajează în mod activ să fii de acord să trimiți informații. Imediat „apare” chipul prietenos al consultantului virtual cu un zâmbet dulce, care este înlocuit cu o ofertă de a apela înapoi. Dacă într-adevăr aveți nevoie de ferestre pop-up, luați în considerare o configurare inteligentă:
- Este necesar să se calculeze cu exactitate perioada de timp de care clientul mediu trebuie să se adapteze site-ului. In momentul unei posibile ezitari este indicat sa apara o oferta de reducere. Sunt posibile și acțiuni alternative pentru a păstra clientul. Dar nu ar trebui să bombardezi vizitatorul cu oferte din prima secundă.
- O persoană nu-i place să se plictisească. O propoziție care apare o dată nu trebuie repetată. În caz contrar, veți obține efectul opus față de ceea ce vă așteptați.
- Consumatorul este enervat de nevoia de a căuta o „cruce” pentru a refuza acțiunea propusă. Refuzul ar trebui să fie ușor și să nu necesite o căutare lungă.
Viteza „Testoasa”
Asigurați-vă că monitorizați viteza site-ului. Încărcarea slabă și lentă a secțiunilor are un impact negativ asupra numărului de achiziții efectuate. Cumpărătorul așteaptă rar mai mult de câteva secunde, închizând pagina magazinului online atunci când munca este lentă.
Promoțiile și vânzările merită o mențiune specială. Nu fi leneș să pretestați creșterile de trafic înainte de a lansa oferte tentante de reduceri. În caz contrar, site-ul s-ar putea să cadă și în loc de profituri bune vei primi pierderi semnificative.
Сonectează-te cu Mokka, vinde mai mult!
Aplicatii mobile
Printre greșelile comune pe care le includem este incapacitatea de a selecta un articol de produs pe un smartphone. Chiar și cu o rotație medie a punctelor de vânzare, vizitatorilor ar trebui să li se ofere posibilitatea de a folosi gadgeturi compacte. Această problemă poate fi deja rezolvată pentru bani puțini și într-un timp scurt. Nu trebuie să neglijați crearea propriei aplicații: riscați să pierdeți o mare parte din piață, chiar dacă marea majoritate a utilizatorilor sunt în vârstă. În fiecare an, numărul persoanelor în vârstă care operează cu ușurință smartphone-uri crește. Nu așteptați până când clienții dvs. încep să facă achiziții de la concurenți datorită unei aplicații ușor de utilizat.
Părere
Lipsa suportului rapid în problemele de interes are un impact negativ asupra vânzărilor. Oamenii se enervează când funcționalitatea de feedback nu funcționează de fapt. Utilizatorul așteaptă în zadar un apel sau un mesaj și închide pagina cu hotărârea fermă de a nu mai apărea niciodată aici. Managementul nu ar trebui să lase suportul online la voia întâmplării. Este necesar să se lanseze algoritmi pentru comunicarea rapidă între operator și client într-un mod complet automat. Nu va fi niciodată de prisos să verificați periodic munca operatorilor și corectitudinea informațiilor transmise. Nu uitați să dezvoltați instrucțiuni care descriu în mod clar fiecare pas și procedură.
Formalitati inutile
Necesitatea de a dedica mult timp activităților de înregistrare reduce entuziasmul clientului. Indiferent de scop, vizitatorii unui magazin online sunt enervați de înregistrarea plictisitoare, fără de care este imposibil să plasați o comandă. Este logic să ne gândim la posibilitatea de autorizare instantanee folosind rețelele sociale. Câștigătorii sunt vânzătorii care lansează posibilitatea de a face achiziții cu un singur clic.
Este recomandabil să motivați crearea unui cont cu drepturi depline. Aceasta poate fi oportunitatea de a participa la programe bonus sau acces la urmărirea livrărilor.
Caracteristici de design
Încercările de design neobișnuit, „colorat” de site-uri web duc la apariția masivă a fragmentelor strălucitoare care distrag atenția de la procesul de căutare a bunurilor. Există un pericol semnificativ în supraîncărcarea site-ului cu numeroase detalii inutile, care nu numai că irită consumatorul, ci și complică foarte mult selecția probelor. Nu faceți greșelile antreprenorilor începători care încearcă să obțină un site „frumos”. Amintiți-vă că, în primul rând, un magazin online ar trebui să fie convenabil și funcțional. Resursa este dezvoltată pentru a vinde un maxim de bunuri și a face profit, și nu pentru plăcerea estetică.
Evaluează-ți prioritățile în mod rațional și rațional. Amintiți-vă că caracteristicile de design ale site-ului ar trebui să aibă ca scop doar transmiterea clară a informațiilor necesare vizitatorilor. Evitarea unor astfel de probleme nu este dificilă dacă utilizați testarea focus grupului. Nu ar strica să ai o vedere profesională a hărții termice.
Informații utile
Este păcat că o parte semnificativă a proprietarilor de magazine online nu știu să pună accentul potrivit și să transmită oferte tentante pe bannere, păstrând astfel clienții. Adesea, cumpărătorii văd doar o imagine bine concepută, dar nu primesc nicio informație de valoare reală. Ce se întâmplă până la urmă? O persoană părăsește o resursă care nu a reușit să-l intereseze. Nu voi crede niciodată că vânzătorul nu are trucuri de marketing în mânecă care să-l țină pe client pe paginile secțiunilor. Chiar dacă în prezent nu există vânzări sau reduceri semnificative la anumite produse, puteți prezenta oricând orice parte a sortimentului cu profit. De exemplu, prezentați produse noi sau desfășurați promoții, utilizați alte duzini de instrumente.
Lucru insuficient cu recenzii
Mulți oameni sunt obișnuiți să acționeze „o dată” în vânzările online, încercând să rezolve o problemă care se dezvoltă de ani de zile într-o săptămână. Acest lucru se întâmplă cu recenziile care apar din abundență într-o perioadă relativ scurtă de timp. Recenziile achiziționate reprezintă o amenințare potențială semnificativă, cu excepția cazului în care antreprenorul a reușit să atragă un jurnalist talentat, cu abilitățile unui psiholog pentru a scrie textele. Trebuie să cauți un astfel de specialist, iar prețul este puțin probabil să fie îngăduitor. Nu este nevoie să recurgeți la înșelăciune; creați o motivație bună pentru vizitatori, astfel încât să-și împărtășească de bunăvoie impresiile. Recenziile false sunt ușor de recunoscut de către utilizatorii obișnuiți. Omul de afaceri nu va primi decât un rău. Mai ales în cazul în care un concurent competent și priceput dorește să „ scufunde ” magazinul. Construirea unei reputații durează ani de zile, dar poate fi distrusă în câteva minute.
Sistem de căutare
Selectarea mostrelor nu funcționează peste tot și nu funcționează întotdeauna. Filtrele sunt create pentru confortul clienților, dar atunci când nu funcționează în practică, furia utilizatorului este teribilă! Chiar și cel mai rezervat vizitator al magazinului online este enervat de necesitatea de a petrece timp suplimentar selectând o anumită mostră. O căutare întreruptă, „fictivă” are un efect catastrofal asupra numărului de clienți fideli care vor avea din nou dorința de a privi un portal de cumpărături care este incomod din punct de vedere al căutării. Dacă un antreprenor investește în organizarea selecției bunurilor, utilizatorii au o atitudine favorabilă față de resursă și o vizitează din nou.
Note despre linkuri
Confuzia totală care apare pe site nu adaugă la buna dispoziție. Nu uitați cât de enervante pot fi link-urile incorecte. Utilizatorul face clic, anticipând achiziția viitoare, dar linkul se dovedește a fi rupt! Astfel de situații sunt încă larg răspândite și necesită o atenție constantă din partea vânzătorilor care nu doresc să „zboare” din segmentul lor de afaceri.
Informații despre companie
Prima achiziție este extrem de importantă: de aici începe calea bidirecțională către încredere între antreprenor și client. Utilizatorul ar trebui să primească maximum de informații utile despre companie – doar așa poate fi sigur de fezabilitatea plasării unei aplicații. Lipsa unor astfel de date este un motiv foarte bun pentru a trece la concurenți. Desigur, informațiile despre pisica preferată a unui om de afaceri sunt inutile, dar o scurtă retrospectivă a formării magazinului poate fi de interes pentru utilizatori. Oamenii vor să primească garanții clare, iar acest lucru trebuie discutat. Asigurați-vă că specificați opțiunile de plată și indicați companiile de transport cu care lucrați.
Crește vânzările cu avansul Mokka!
Concluzii evidente
Cumpărătorul este obișnuit să comunice în condiții de egalitate cu vânzătorul nu poate tolera falsitatea și încercările evidente de influență ascunsă. Pentru a rezuma, să spunem că volumele mari și enervante de publicitate pot descuraja un vizitator să facă o achiziție cu adevărat importantă. Este puțin probabil ca funcționarea lentă și incorectă a site-ului să crească vânzările. Am enumerat mulți factori, fiecare dintre care poate juca un rol decisiv la un moment dat. Munca constantă pentru îmbunătățirea site-ului și preocuparea pentru confortul vizitatorului nu trec neobservate și contribuie la extinderea afacerii.