Coduri de reducere și promoții – Oare merită să le implementați în magazinul dumneavoastră?
Foarte des puteți vedea bannere luminoase sau prețuri tăiate care vă informează despre promoții și mari reduceri. Dacă aveți propriul magazin, astfel de oferte ale concurenței pot ridica întrebări cu privire la faptul dacă merită cu adevărat să organizați acțiuni similare și dacă nu cumva acestea sunt doar texte atrăgătoare care nu funcționează ca un stimulent pentru noi clienți, ci mai degrabă ca o pierdere pentru care trebuie să plătiți în plus. Există oferte sau promoții pe care le puteți prezenta clienților dumneavoastră și din care să obțineți un profit real? Dacă da, cum să o faceți?
Nimănui nu-i place să plătească prea mult. Fiecare cumpărător va dori să găsească cel mai bun raport calitate/preț și va aștepta promoțiile care îl vor satisface. În acest caz, merită să ne gândim cum să facem ca o astfel de persoană să cumpere articolul sau serviciul dorit din magazinul nostru. Codurile de reducere pot fi o idee bună. Este o modalitate simplă de a introduce o ofertă specială pentru o perioadă scurtă de timp, fără a modifica prețurile reale ale produselor, ci doar aplicând o reducere după introducerea unui cod specific în momentul finalizării comenzii.
Aceasta este o opțiune deosebit de atractivă pentru sărbătorile tematice. Ați putea să oferiți o reducere legată de o anumită dată. Exemplu: Ziua Îndrăgostiților, data de februarie, o posibilă reducere de -14%. Este o soluție interesantă, care merită să fie luată în considerare ca idee pentru propriul magazin.
O altă idee sunt reducerile pentru anumite articole, care pot fi oferite în funcție de ocazii, de exemplu, sărbători sau începutul vacanței. Merită să observați ce articole se vând cel mai bine într-o anumită perioadă și, în funcție de aceasta, să stabiliți oferte speciale. În acest mod, este sigur că promoțiile vor avea efecte. Aici merită menționată oferta portalului Mokka, care permite amânarea plății. Este o opțiune atractivă pentru a încuraja clienții. Aceștia pot plăti cumpărăturile după o anumită perioadă de timp, iar tot ce trebuie să facă este să se înregistreze pe www.mokka.ro și să urmeze pașii descriși în instrucțiuni.
În plus, fiecare acțiune promoțională bine organizată pune magazinul într-o lumină mai bună pentru client. Acest lucru crește șansele clientului să aibă amintiri plăcute după cumpărături și să fie interesat de promoțiile viitoare. În plus, pentru a oferi destinatarului un acces mai bun la informațiile despre noile promoții, merită să se promoveze magazinul online în social media. Acesta este un instrument puternic care permite un comerț electronic excelent și un contact direct cu clientul.
Având un cont dedicat, de exemplu pe Instagram, este mult mai ușor să informați clienții despre noile acțiuni promoționale. În plus, se creează opțiuni pentru a atrage noi clienți și utilizatorii tineri care pot genera un nou trafic în magazin. De asemenea, puteți organiza promoții dedicate grupului care urmărește magazinul pe social media. O astfel de acțiune va câștiga cu siguranță loialitate și va crea un sentiment de originalitate.
Totuși, nu uitați că există și acțiuni de promovare prost realizate. Reducerile prea frecvente sau prea mari se pot reflecta în mod negativ asupra valorii bunurilor oferite, așa că merită să nu uitați de cumpătare și de respectul față de clienți. Este o idee bună să informați clienții despre reducerile anticipate în avans, astfel încât aceștia să poată planifica ceea ce vor să cumpere și, în plus, să nu plătească prea mult. În caz contrar, aceștia se pot simți înșelați sau dezamăgiți, ceea ce îi va face reticenți în privința vizitării magazinului în viitor.
Trebuie să respectați clientul – dar și magazinul. În era social media, promovarea produselor devine mult mai ușoară, dar problema este că și orice greșeală va fi ușor de reținut. Prin urmare, trebuie să observați ce funcționează în anumite situații și ce efect are asupra magazinului.
Servicii Mokka:
Parteneri Mokka: