Cum să creșteți vânzările în propriul magazin online?
Administrarea propriului magazin online nu este o chestiune ușoară. Concurența semnificativă și așteptările tot mai mari ale consumatorilor fac din ce în ce mai dificil să ajungem la potențialii clienți care se vor convinge să cumpere din magazinul nostru. Cum să creșteți eficient vânzările într-un magazin online?
Merită să investiți în SEO?
Orice magazin online necesită o promovare constantă. Publicitatea orientată în mod corespunzător vă permite să ajungeți la utilizatori complet noi, care nu sunt încă familiarizați cu pagina dumneavoastră de Internet. Este, de asemenea, o modalitate excelentă de a recontacta utilizatorii care au folosit deja serviciile noastre în trecut, dar cu timpul au uitat de existența noastră. O modalitate dovedită de a face site-ul nostru de comerț electronic mai vizibil este prin activități SEO. Datorită optimizării cuvintelor cheie de pe site-ul web, putem fi găsiți pe poziții mai înalte în rezultatele căutărilor Google. Cu toate acestea, dacă dorim să îmbunătățim vânzările de pe acest canal, sunt necesare două lucruri – cunoștințe și răbdare. Potrivit experților în acest domeniu, optimizarea SEO nu se termină niciodată, iar timpul necesar pentru a obține succesul depinde de mulți factori.
Cu toate acestea, SEO nu este singurul mod în care marketingul ne poate ajuta. De asemenea, se pot obține rezultate foarte bune cu ajutorul campaniilor Google Ads, al marketingului prin e-mail și al rețelelor de socializare.
Ce este un audit UX?
În ultimii ani, aspectul unui magazin este unul dintre cele mai importante elemente care permit magazinelor online să se evidențieze în fața concurenței. Un audit UX realizat în mod corespunzător și schimbările introduse imediat după acesta ar trebui să influențeze unul dintre cei mai importanți indicatori din lumea online, și anume vânzările. Vânzarea este des identificată cu conversia, care este de obicei cuprinsă între 2% și 5%.
Îmbunătățirea auditului UX nu înseamnă doar o rată de conversie care va influența în mod realist veniturile. Este, de asemenea, o șansă de a rămâne în memoria consumatorilor. Nu este o artă să aduci utilizatorii la un magazin online pentru a face o singură achiziție. Șmecheria este de a face clientul să îndrăgească magazinul nostru și să se întoarcă la el indiferent de prețul pe care îl vede pe fișa produsului. Crearea unui astfel de audit UX ne poate aduce foarte aproape de o astfel de stare. Cu toate acestea, merită să ne amintim că un audit UX nu este doar o serie de erori care trebuie corectate. Este, de asemenea, un proces cuprinzător de cercetare a consumatorilor din grupul nostru țintă. Implică costuri suplimentare, dar astfel vom putea să ne cunoaștem utilizatorii. În plus, ne va oferi o experiență excelentă pentru viitor.
Cum se poate optimiza calea spre cumpărare într-un magazin online?
Atunci când vine vorba de magazinele online, alegerea modalității adecvate de plată pentru mărfuri este un moment foarte important. Metodele de plată se dezvoltă în fiecare lună, ceea ce face ca achizițiile în magazinele online să fie și mai convenabile. Un exemplu sunt plățile amânate Mokka, care funcționează pe baza principiului „cumpărați acum și plătiți mai târziu”. Nimic nu ne împiedică să eșalonăm plata în rate. Această abordare a gestionării magazinelor online permite consumatorilor să devină din ce în ce mai atașați de o marcă pentru mulți ani de acum încolo.
De asemenea, merită să se controleze în permanență calea urmată pentru cumpărarea în magazin. Poate că unele informații introduse de utilizator în formular nu sunt necesare? Haideți să eliminăm aceste câmpuri și să salvăm câteva secunde din viața consumatorilor. O schimbare atât de banală poate influența semnificativ creșterea vânzărilor. Este necesar să se testeze în mod constant astfel de modificări.