Esti producator? Deschide-ti propriul canal de vanzari D2C
Modelul de vânzări D2C a devenit din ce în ce mai popular în ultimele luni. Mai multe companii își bazează operațiunile pe această metodă. Merită să citiți cele mai importante informații despre aceasta.
Modelul D2C – cum funcționează?
Modelul de vânzări D2C permite facilitarea procesului de vânzare. Spre deosebire de modelul tradițional, în care există un intermediar între producător și consumator (adică vânzătorul), în modelul D2C vânzătorul este omis complet, iar locul său este luat de producător.
În prezent se observă o concurență puternică, astfel încât clienții din supermarketuri pot chiar să nu observe unele dintre produsele din ofertă. Din acest motiv, producătorii concurează nu numai pentru calitate, ci și pentru preț.
Acești factori au determinat multe companii să opteze pentru vânzarea directă, care presupune stabilirea individuală a prețurilor.
Beneficiile modelului D2C
Modelul D2C, numit Direct to Consumer, are multe avantaje. În primul rând, este ideal atât pentru comerțul tradițional, cât și pentru cel online. Un avantaj foarte mare asociat acestei metode este independența producătorului față de alte entități. Producătorul poate stabili singur prețurile, fără a fi nevoit să împartă marja, și se ocupă el însuși de publicitate și de contactele cu clienții.
Un beneficiu semnificativ al modelului D2C este și maximizarea profitului. Prin faptul că nu trebuie să plătească furnizorii, producătorii pot obține o independență financiară mai mare. De asemenea, nu trebuie neglijată nici posibilitatea de a urmări calea de cumpărare a clientului. Acest lucru este mult mai ușor decât atunci când expuneți produsele într-un magazin.
Utilizând modelul direct consumer este și mai ușor să vă adaptați oferta la cerere. Astfel, puteți vedea în timp real ce se vinde și în ce cantități. Aceste cunoștințe vă permit să planificați un proces de producție eficient.
Pentru cine este destinat modelul D2C?
Modelul D2C a câștigat multă popularitate în timpul pandemiei Covid. Toate companiile erau mai mult sau mai puțin afectate de restricțiile din ce în ce mai mari. Faptul că nu a fost necesar să se plătească intermediarii a ajutat cu siguranță la economii.
În prezent, este o soluție excelentă pentru companiile noi care tocmai au fost înființate și care doresc să își facă un nume pe piață. Este și o oportunitate pentru mărcile care sunt deja cunoscute, dar care ar dori să prezinte clienților o ofertă mai inovatoare și mai personalizată.
Mokka – cum funcționează?
După cum am menționat mai devreme, modelul D2C funcționează bine atât pentru vânzările online cât și offline. Producătorii își distribuie produsele în propriul magazin. Astfel, mulți dintre aceștia pot oferi posibilitatea de plată amânată cu Mokka. Pe pagina: https://mokka.ro/for-partners/, puteți citi mai multe informații interesante despre această concepție.
Plata amânată cu Mokka este legată de mai multe avantaje. În primul rând, aceasta constituie un mare confort pentru clienți, care pot face o achiziție chiar dacă nu și-o pot permite cu adevărat – datorită posibilității de a amâna plata cu până la 30 de zile sau de a eșalona plata în rate. Pentru a putea profita de o astfel de posibilitate, trebuie doar să vă înregistrați în Mokka. Merită menționat faptul că acei clienți care efectuează multe tranzacții și își plătesc datoriile la timp pot conta pe o creștere a limitelor financiare. Întregul sistem este foarte sigur și lipsit de riscuri.
Modelul D2C devine din ce în ce mai popular în timpurile noastre. Producătorii care decid să îl folosească, trebuie să își asigure cea mai bună relație posibilă cu clienții săi. O soluție bună este să li se ofere serviciul de plată amânată. Merită să țineți cont de această idee atunci când vă dezvoltați afacerea.